Nasze artykuły, felietony i opinie regularnie pojawiają się w serwisach branżowych oraz czasopismach specjalistycznych. Poniżej znajdziesz kilkadziesiąt tekstów z zakresu PR-u, reklamy oraz marketingu, które opublikowane zostały zarówno online, jak i w mediach tradycyjnych.
"Biznesowe znaczenie namingu" - Signs.pl
"Insighty codzienne" - NowyMarketing.pl
"Co słychać? Studio Brandingowe KARAT-e" - Portalmedialny.pl
"Naming - sztuka projektowania nazw" - NowyMarketing.pl
"Przydomek sukcesu, czyli jak nazwać firmę?" - AD Monkey.pl
"Marka - kluczowy element wizerunku przedsiębiorstwa" - Magazyn "Law Business Quality"
"Jak stworzyć nazwę, która zapewni rozpoznawalność?" - Portalmedialny.pl
"Naming - przestrzeń dobrze zaaranżowana." - NowyMarketing.pl
"Jaka powinna być dobra nazwa dla firmy?" - Interaktywnie.com
"Nazwa nie czyni inwestycji." - AD Monkey.pl
"Naming - jak wykreować markę?" - Portalmedialny.pl
"Jak przywołać świąteczne skojarzenia?" - Interaktywnie.com
"Warto się wyróżniać, ale nie za wszelką cenę." - Magazyn "TV Lider"
Rebranding pozwoli TVP Info odciąć się od dotychczasowego wizerunku? - PRoto.pl
Wyjątki potwierdzające regułę – brandingowe podsumowanie 2023 roku - PRoto.pl
"Czasem słońce, czasem deszcz" / Brandingowe podsumowanie 2022 roku" - PRoto.pl
„Brak zaskoczeń i uniesień" / Branding - podsumowanie 2021 roku - PRoto.pl
„Najlepsze i najgorsze rebrandingi 2020 roku" / Branding - podsumowanie 2020 roku - PRoto.pl
„Duże zmiany, różny efekt” / Branding - podsumowanie 2019 roku - PRoto.pl
„Ewolucje zamiast rewolucji" / Branding - podsumowanie 2018 roku - PRoto.pl
„Mijający rok upłynął pod znakiem… strzałek” / Branding - podsumowanie 2017 roku - PRoto.pl
Branding - prognozy 2017 - PRoto.pl
Branding - podsumowanie 2016 - PRoto.pl
Raport Interaktywnie.com: Agencje Brandingowe 2016
"Bez krwi i zła, które czyhają w serwisach informacyjnych...." - Interaktywnie.com